انشا در مورد دوست دارم این گونه انسانی باشم!

فال روزانه

انشا درباره دوست دارم این گونه انسانی باشم!

در این مطلب از وب سایت انشاسرا، یک انشای زیبا با موضوع دوست دارم این گونه انسانی باشم! آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد.


دوست دارم انسان خوب و مفیدی برای خود و دیگران باشم، انسانی که دیگران از بودن در کنار او خوشحال هستند و آرزوی نبودنش را ندارند.

انسانی که صفات خوب و انسانی او بیش تر از صفات بد و ناپسند اوست و در هر حال به یاری و کمک دیگران می شتابد.

انسانی که می داند چه کاری باید انجام دهد و از انجام دادن چه کار هایی بپرهیزد.

انسانی که خطا های کم تری دارد و کار های خوب و مثبت او بیش تر از اشتباهات اوست.

دوست دارم انسانی باشم که کار بزرگ و تاثیر گذاری را برای جامعه و مردم انجام می دهد تا پس از مرگم نیز در یاد ها بمانم و فراموش نشوم.

دوست دارم شخصی باشم که خانواده و دوستانم تاثیر خوبی از من بگیرند و حال خوبی را از در کنار من بودن تجربه کنند و به آن ها احساس امنیت و شادی بدهم.

همچنین بخوانید: انشا در مورد انسان های نیکوکار چگونه رفتار می کنند؟

صفت مهم تری که دوست دارم توانمند بودن است، توانمند بودن در هر زمینه تا بی نیاز از هر کسی باشم و تمام کار ها را بتوانم انجام دهم اما می دانم که توانایی ها و استعداد های انسان ها متفاوت است و این خواسته ام ممکن نیست.

با تمام وجودم می خواهم که تمام این ها را در شخصیت انسانی خود داشته باشم و همواره برای به دست آوردن آن ها تلاش می کنم اما نمی دانم تا چه اندازه موفق می شوم؛

زیرا من انسان هستم و بدون این که بخواهم گاهی خطا از من سر می زند و گاهی بدون این که دوست داشته باشم دیگران را آزار می دهم.

گاهی کاری را انجام می دهم که نباید و گاهی نیز کاری را که باید انجام بدهم با بی توجهی و تنبلی فرصت انجام آن را از دست می دهم و همه ی این ها نشان دهنده ی ضعف های انسانی من است، ضعف هایی که می کوشم تا با تلاش آن ها را از بین ببرم و شخصیت خود را آن طور که می خواهم بسازم.

شما میتوانید انشاهای خود را به آدرس ایمیل enshasara.ir@gmail.com ارسال کنید تا با نام شما در سایت انشا سرا قرار بگیرد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *