انشا در مورد کتاب های زمان بچگی را چه کنیم؟

فال روزانه

انشا با موضوع کتاب های زمان بچگی را چه کنیم؟

در این مطلب از وب سایت انشاسرا، یک انشای زیبا با موضوع کتاب های زمان بچگی را چه کنیم؟ آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد.


کتاب های زمان کودکی یک دنیا خاطره برای ما ساخته اند؛

کتاب هایی که اکنون هنگام نگاه کردن به آن ها و گشودن هر صفحه شان تمام لحظات کودکی و آن فکر و خیال ها و رویا های کودکانه دوباره زنده می شوند و وجود مان را پر از حس خوب می کنند.

این کتاب ها روزی دنیای ما بودند اما پس از بزرگ تر شدن در گوشه ای از کتابخانه و یا حتی کمد خاک می خورند و تنها در زمان خانه تکانی یا اتفاقی مشابه چشم مان به آن ها افتاده و دوباره نگاهی به این کتاب ها می اندازیم اتفاقی که برای کتاب ها بسیار غم انگیز است زیرا کتاب ها برای خوانده شدن هستند نه خاک خوردن و پوسیدن.

همچنین بخوانید: موضوع انشا کتاب های خاک گرفته چه می گویند؟

ما بزرگ تر می شویم و کتاب های کودکی ما گوشه ای انبار می شوند اما کودکانی هم هستند که همین کتاب های قدیمی برای شان یک دنیای جدید و یک هدیه ی بسیار ارزشمند است؛

زیرا اگر چه ممکن است ظاهر کتاب قدیمی شده باشد اما واژه های درون آن ها هیچ زمانی کهنه نشده و همیشه حرفی برای گفتن دارند.

پس بهتر است هر یک از ما سری به کتاب های زمان کودکی و یا کتاب هایی که دیگر نمی خوانیم بزنیم و آن ها را به کتابخانه ی شهر مان و یا بچه هایی که مشتاق خواندن کتاب هستند اما توان خرید کتاب را ندارند بدهیم تا آن ها هم از لذت کتاب خواندن بهره مند شوند.

ما با هدیه دادن کتاب دنیای رنگارنگی که از خواندن کتاب ها برای خود ساخته بودیم را به بچه های دیگر هم هدیه می دهیم و آن ها را به داشتن رویا دعوت می کنیم؛

آن ها از کودکی با دنیای جذاب کتاب ها آشنا می شوند و در آینده نیز مشتاق خواندن کتاب هستند.

بهترین کار این است که از آن ها نیز بخواهیم تا زمانی که بزرگ تر شدند همین کار را تکرار کنند و آن ها هم کتاب های کودکی شان را به دست بچه های دیگر برسانند تا این چرخه تا ابد ادامه پیدا کند.

شما میتوانید انشاهای خود را به آدرس ایمیل enshasara.ir@gmail.com ارسال کنید تا با نام شما در سایت انشا سرا قرار بگیرد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *