موضوع انشا چگونه در زندگی پیشرفت کنیم؟

فال روزانه

انشا با موضوع چگونه در زندگی پیشرفت کنیم؟

در این مطلب از وب سایت انشاسرا، یک انشای زیبا با موضوع چگونه در زندگی پیشرفت کنیم؟ آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد.


همه ما انسان ها به دنبال پیشرفت و موفقیت در زندگی هستیم، بزرگ ترین برگ برنده ما در پیشرفت کردن ایمان به خداوند قادر و توانا است و این که باور داشته باشیم خداوند تمام شرایط و امکانات و توانایی های لازم برای پیشرفت را برای ما فراهم نموده است.

چه بسا بسیاری از افراد اراده، سعی و تلاش فراوانی برای رسیدن به اهداف از خود نشان می دهند اما چون تکیه آن ها فقط به خودشان است در لحظات حساس و موثر به یک باره ناامید می شوند و این ناامیدی تمام تلاش های آن ها را نابود می کند.

ناامیدی، افسردگی و استرس مهم ترین عوامل بروز شکست ها می باشند که از بی ایمانی و عدم توکل به خداوند متعادل نشات می گیرند.

برای موفقیت در امور مختلف زندگی وقتی سعی و تلاش لازم را در حد توان خود انجام دهیم باید بقیه امور را به دست خالق منان بسپاریم و بدانیم که اگر به نتیجه مورد نظر نرسیدیم و موفق نشدیم حتما خداوند طور دیگری برای ما رقم زده یا به قول بزرگ ترها حتما حکمتی داشته است.

در این مواقع نباید ناامید شویم بلکه باید خوب نگاه کنیم تا درهایی که برای ما باز می شوند را به موقع ببینیم.

همچنین بخوانید: انشا با موضوع برای پیشرفت کشورم چه کنم؟

یک عامل مهم دیگر در پیشرفت کردن در زندگی برنامه ریزی است. اگر ما در امور مختلف سعی کنیم از وقت خود نهایت استفاده را بکنیم در این صورت موفقیت های ما بسیار بیشتر می شود.

زمان مهم ترین سرمایه ما در زندگی و ارزش آن مانند طلا و چه بسا بیشتر است اگرچه بسیار کوتاه و زودگذر می باشد.

باید بدانیم اگر تصمیم داریم به درجه های بالای علمی برسیم پایه حرکت ما از همین حالا شروع می شود، ما نباید با تنبلی و سستی زمان را از دست بدهیم که روزی حسرت آن را خواهیم خورد.

ما انسان ها عالی ترین مخلوق خداوند هستیم و نباید وقت خود را برای مسائل بی اهمیت هدر دهیم، بلکه باید به اهداف بلندی که شایسته برترین مخلوق خداوند است فکر کنیم.

شما میتوانید انشاهای خود را به آدرس ایمیل enshasara.ir@gmail.com ارسال کنید تا با نام شما در سایت انشا سرا قرار بگیرد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *