انشا با موضوع چطور پدر و مادرمان را خوشحال کنیم؟

فال روزانه

 انشا درباره چطور پدر و مادرمان را خوشحال کنیم؟

کودکان و نوجوانان در سراسر جهان و در تمام سنین در شگفتند که چگونه می توانند پدر و مادر خود را راضی و خوشحال کنند. در حالی که مواردی وجود دارد که در آن شاید خوشحال کردن پدر و مادر تان غیر ممکن باشد، اگر شما مایل به برقراری ارتباط و مراقبت از دیگران و خودتان هستید، شما به طور معمول می توانید پدر و مادر راضی و خوشحالی داشته باشید.

به پدر و مادر خود زمانی که آنها با شما صحبت می کنند گوش دهید.

انجام این ممکن است برای شما چیز ساده ای به نظر برسد، اما اغلب مواقع کودکان حین صحبت والدین شان شلوغ می کنند یا حواس شان پرت می شود و دیگر به پدر و مادر خود گوش نمی دهند و یا از آنچه پدر و مادرشان می گویند اظهار نارضایتی می کنند.

حین کلام پدر و مادر تان واکنشی (کلامی و غیر کلامی) نشان دهید تا متوجه شوند که شما در حال گوش دادن به صحبت های آنها هستید.

در امور کارهایتان با پدر و مادر خود مشورت و گفتگو کنید.

والدین بسیار پر مشغله هستند، بنابراین حتی اگر پدر و مادر شما در مورد زمینه های مهم زندگی تان نظر شما را نمی خواهند، خودتان شروع به صحبت کنید تا این اطمینان برای شما حاصل شود که پدر و مادر تان از آنچه برای شما مهم است آگاهی دارند.

قوانین و خواسته های پدر و مادر خود اطاعت کنید.

به هر قانونی که پدر و مادر تان دارند و یا کارهایی که شما باید انجام دهید احترام بگذارید و اگر شما قادر به انجام کارهای روزمره و یا پیروی از قوانین به دلیل برخی از شرایط نیستید، به محض این که شما می توانید توضیح دهید پدر و مادر خود را آگاه کنید که کوتاهی شما از اطاعت قوانین غیر ارادی و یا غیر قابل اجتناب بوده است.

همچنین بخوانید: انشا در مورد اگر پدر یا مادر شوید چه کارهایی برای فرزندان تان انجام می دهید؟

ذکر کنید که به قوانین آنها احترام می گذارید و درک می کنید چرا آنها وجود دارند.

به خانواده تان کمک کنید.

هر زمان که شما می توانید، با کمک در کارها و امور خانه و یا با صحبت کردن در مورد مشکلات به پدر و مادر خود همکاری کنید.

حمایت از اعضای خانواده نیز به عنوان بچه موهبت فوق العاده ای برای بزرگسالان است.

اوقات فراغت خود با خانواده تان بگذرانید.

پدر و مادر خود را و اینکه آنها از چه نوع سرگرمی هایی لذت می برند، بشناسید و ممکن است دریابید که با شما اشتراک زیادی دارند.

تصمیم هایی بگیرید که برای سلامتی و شادی شما خوب هستند.

مهمتر از همه، اکثر پدران و مادران فقط می خواهند مطمئن شوند که فرزندان شان سالم و شاد هستند، بنابراین برای مراقبت از خود تلاش کنید و پدر و مادر شما تقریبا همیشه به شما احترام می گذارند و عشق می ورزند.

شما میتوانید انشاهای خود را به آدرس ایمیل enshasara.ir@gmail.com ارسال کنید تا با نام شما در سایت انشا سرا قرار بگیرد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *