انشا درباره نگارگر هستی

فال روزانه

انشا درباره نگارگر هستی

در این مطلب از وب سایت انشاسرا، یک انشای زیبا با موضوع نگارگر هستی آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد.


مقدمه

باید بدانیم که هیچ قدرتی والا تر از خداوند بزرگ و متعال وجود ندارد، در واقع هر چه او بخواهد همان خواهد شد، او دنیای بزرگ را به وجود آورده است و قطعا هیچ قدرتی برتر و والا تر از الله نیست. او مسیر زندگی ما را مشخص می کند و همیشه کنار ما حضور دارد.

تنه انشاء

انسان ها باید فرا بگیرند که همیشه قدرتی بالا تر و بزرگ تر از آن ها وجود دارد، حتی اگر مهم ترین شخص در جهان باشند، بزرگ ترین قدرت آفرینش در دستان خداست.

انسان ها یک هزارم این قدرت ها را نیز به دست نیاورده و نمی آورند.

ضمن این که وقتی راجع به نگارگر هستی صحبت می کنیم منظورمان این است که هر چه او بخواهد همان خواهد شد، او قادر جهان است، این دنیا را درست مانند نقاشی کشیده است و او آفریدگار جهانیان است و هر تغییری که در زندگی خود مشاهده می کنیم از سوی اوست.

همیشه وابسته به قدرت خدای بزرگ و متعال هستیم، او ما را آفریده است تا مسیرمان را انتخاب کنیم و در این دنیای بزرگ و گاه بی رحم پیش برویم.

اگر خدا بخواهد به نتیجه می رسیم، صد البته که تاثیر تلاش خودمان نیز بسیار است و نباید از یاد ببریم که او قادری مطلع است.

هر چه خدا برای ما خوب بداند خوب است و هر چه او بد بداند بدترین و اشتباه ترین کار است.

همچنین بخوانید: انشا درباره خدا را این گونه شناختم!

نتیجه گیری

نگارگر هستی دنیا را به وجود آورده و در اختیار موجودات زنده قرار داده است، ما در قبال زمین مسئولیت بزرگی داریم و باید بدانیم که باید آن را برای نسل های بعدی نیز حفظ کنیم. زندگی ما کوتاه است، اما خداوند بزرگ و بخشنده جاودانه است.

شما میتوانید انشاهای خود را به آدرس ایمیل enshasara.ir@gmail.com ارسال کنید تا با نام شما در سایت انشا سرا قرار بگیرد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *