انشا درباره از زبان درخت ها با آدم ها حرف بزنید.

فال روزانه

انشا درباره از زبان درخت ها با آدم ها حرف بزنید.

در این مطلب از وب سایت انشاسرا، یک انشای زیبا با موضوع از زبان درخت ها با آدم ها حرف بزنید، آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد.


مقدمه

درخت ها یکی از مهم ترین عنصر های زندگی در کره خاکی هستند، آن ها کار مهمی را در قبال ما انجام می دهند و آن هم تولید اکسیژن است که دلیل زندگی ماست، وقتی تفنس می کنیم در واقع این اکسیژن را به سمت ریه های خود می کشیم و باعث می شود که ما بتوانیم زندگی کرده و ادامه حیات بدهیم. پس اگر لحظه ای نباشد قطعا تنگی نفس و پس از آن نیز مرگ در انتظار انسان خواهد بود.

تنه انشاء

ما درختان شکل ها و گونه های زیادی داریم، از درخت های میوه هایی چون: سیب، انار، پرتقال، خرما گرفته تا درختانی که ظاهری زیبا دارند، مانند کاج و…

هر کدام از ما قطعا فواید زیادی برای زندگی انسان ها داریم و در صورتی که تعدادی از ما در یک منطقه قطع شود قطعا اتفاقات خوشی در انتظار این مردم نخواهد بود. همواره شما به عنوان اشرف مخلوقات باید به ما اهمیت ویژه ای بدهید، درختکاری باعث احیای مجدد ما می شود، البته سال ها طول خواهد کشید که به بار نشسته و فایده ای برای محیط اطراف خود غیر از اکسیژن داشته باشیم.

از یاد نبرید که تنوع ما در کشور های مختلف جهان باعث شده که از ما به عنوان یکی از مهم ترین رکن های زندگی و حیات موجودات مختلف نام ببرند. شما می توانید بجای قطع درختان جوان، فرسوده ترین ها و پیرترین ها را قطع کنید و صد البته که بهتر است بجای قطع هر درخت صد ها درخت را مجددا به دل خاک بسپارید.

همچنین بخوانید: انشا درباره تصور کنید یک جنگل بان هستید.

نتیجه گیری

ما درختان باعث زندگی بسیاری از موجودات زنده هستیم، در واقع حیوانات و پرندگانی از ما برای بقا استفاده می کنند، از پرنده های مختلف که در فصل سرما به ما پناه می آورند تا شما انسان ها که در سایه ما می توانید ساعت ها استراحت کنید و از میوه های ما برای کسب نیرو استفاده کنید.

ما فواید زیادی برای شما داریم، با کاشتن مجدد تعداد زیادی درخت، کره زمین را از مرگ حتمی نجات دهید.

شما میتوانید انشاهای خود را به آدرس ایمیل enshasara.ir@gmail.com ارسال کنید تا با نام شما در سایت انشا سرا قرار بگیرد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *