موضوع انشا آینه به من چه می گوید؟

فال روزانه

انشا با موضوع آینه به من چه می گوید؟

در این مطلب از وب سایت انشاسرا، یک انشای زیبا با موضوع آینه به من چه می گوید؟ آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد.


آینه تنها دوست صادق من است و هر آن چه می گوید حقیقتی انکار نشدنی ست.

زمانی که در آیینه می نگرم خودم را می بینم، خود عصبانی، غمگین، شاد، امیدوار و یا ناامید.

آیینه واقعیت مرا به من نشان می دهد و از خودم با من سخن می گوید.

در روزهای غمگینی با نگریستن در آیینه خود غمگینم را می بینم و آیینه به من می گوید که با یک لبخند مصنوعی نمی توانم اندوه درونم را از او و خودم پنهان کنم.

او از چشم ها و نگاهم می فهمد که در درونم چه می گذرد و آن را نشانم می دهد.

همچنین بخوانید: انشا درباره از زبان درخت ها با آدم ها حرف بزنید.

در روزهایی که عصبانی هستم آیینه خشمم را به من نشان می دهد و به من می گوید که خشم درونم چگونه می تواند ظاهر آرامم را دچار آشوب و تغییر کند و من می بینم که در آن لحظات هیچ نشانی از خود واقعی ام نیست و با خشمی که خوشایند نیست احاطه شده ام.

زمانی که از درون شاد هستم و در آیینه می نگرم گویی لبخند آینه را هم می بینم او با من می گوید که شادی ام را از برق چشم هایم خوانده است و آن را با پاکی و زلال وجودش به من نیز نشان می دهد.

آینه به من می گوید در روز هایی که مهربان هستم، کار خوبی انجام داده ام و لبخند به لب دارم چقدر زیباتر هستم و در روزهایی که خشمگین و یا اندوهگین هستم شادابی و نشاط در چهره ام رنگ می بازد و در اندوه درونم گم می شود.

تنها کسی که هیچ وقت به من دروغ نمی گوید آیینه است، او نمی تواند جز آن چیزی که هستم را به من نشان دهد، او نمی تواند به جز حقیقت چیز دیگر بگوید زیرا برای آیینه دروغ و یا ظاهر سازی امری نشدنی ست.

شما میتوانید انشاهای خود را به آدرس ایمیل enshasara.ir@gmail.com ارسال کنید تا با نام شما در سایت انشا سرا قرار بگیرد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *