مقاله درمورد ۲۲ بهمن و دهه فجر

فال روزانه

۲۲ بهمن روزی است که کلمه توحید در وحدت کلمه به دست آمد

ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در بیانیه ای تاکید کرد: ۲۲ بهمن روزی است که کلمه توحید در وحدت کلمه به دست آمد و درنتیجه اعتصام به «حبل‌الله» ساختار طاغوت ۲۵۰۰ ساله فروریخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به مناسبت ایام الله دهه فجر و در پیش بودن سی‌وهشتمین سالگرد انقلاب اسلامی، بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی یادآور رهایی از یوغ رژیم طاغوت است. رژیمی که متکی به‌نظام سیاسی استکبار به‌ویژه آمریکا بود. پیام اصلی انقلاب این است که باید همواره در کنار محاسبات ضروریِ عقلانی و مادی، محاسباتی فراتر از مسایل مادی مدنظر قرار گیرد که باارزش‌ترین آن پیروی از رهبری فرزانه و پشتیبانی از ولایت‌فقیه بزرگ‌ترین درس مکتب انقلاب است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی ما در مسائل مختلف ازجمله دفاع مقدس همواره شاهد امدادهای الهی بوده‌ایم. انقلابی که حضرت امام خمینی(ره) بنیان‌گذار آن بود، به مردم روحی تازه بخشید و سرزمین اسلامی را از دست استعمارگران و مستکبرین در امان نگه داشت. این پیروزی حاصل اتحاد و وحدت باشکوه مردم غیور ایران است.

۲۲بهمن روزی است که کلمه توحید در وحدت کلمه به دست آمد و درنتیجه اعتصام به «حبل‌الله» ساختار طاغوت ۲۵۰۰ ساله فروریخت و مردم با اقتدا به نهضت کربلا که در آن خون بر شمشیر پیروز شد. این روز یادآور ایثار، رشادت و شهادت‌طلبی امتی است که با پیروی از سلاله حسین (ع) بسیاری از معادلات جهان مدرن را دستخوش تغییرات بنیادین کرد.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) همچنین ضمن عرض تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر به هم‌وطنان عزیز، از آحاد ملت بزرگوار ایران جهت شرکت پرشکوه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت به عمل‌آورده است تا همانند گذشته حضوری پرشور و وحدت‌آفرین داشته و مشت محکمی  بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی به‌خصوص امریکا بکوبند.

پروردگار فرموده که سرنوشت هر قومی را به خودشان نهادیم و به ملت ایران لطف کردیم تا با رهبری مردی از تبار خوبان، انقلابشان به ثمر رسد و اینک زیر چتر ولایت مقام معظم رهبری که تکیه‌گاهی جز نیروی الهی و مردم باشعور ندارد. ایشان را مستدام و پیروز فرما و شر دشمنانش را به خودشان بازگردان.

شما میتوانید انشاهای خود را به آدرس ایمیل enshasara.ir@gmail.com ارسال کنید تا با نام شما در سایت انشا سرا قرار بگیرد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *