انشا درباره اگر پول زیادی داشتید چکار می کردید؟

فال روزانه

انشا در مورد اگر پول زیادی داشتید چکار می کردید؟

مقدمه:

هر کدام از ما ممکن است این سوال را بار ها از خود بپرسیم که اگر به پول زیادی بدون هیچ گونه زحمتی دست یابیم آن را چه کنیم، در این مواقع فکر ها و آرزوی هایی که همیشه داشتیم را در ذهن می پرورانیم، اما واقعیت چیست؟ آیا می توانیم تنها برای خودمان خوشحال باشیم که به ثروت عظیمی رسیده ایم؟

قطعا ما در قبال اطرافیان، دوستان، آشنایان، غریبه و خانواده وظایفی داریم که باید به درستی آن ها را انجام دهیم و خداوند بزرگ نیز از ما در این وضعیت رازی باشد.

تنه انشاء:

آیا تاکنون فکر کرده اید که اگر ناگهان صبح از خواب برخیزید و با ده میلیارد پول روبرو شوید چه می کنید؟

حتما بسیار هیجان زده می شوید و برای چند دقیقه هم که شده نمی توانید صحبت کنید، در واقع همه ما روزی این آرزو را در ذهن خود داشته ایم.

اما آیا تصمیم گرفته ایم که باید این اندازه از ثروت را چگونه خرج و یا چند برابر بیشترش کنیم؟

هر انسان باهوشی به این می اندیشند که با این پول می تواند چه کار های بزرگی انجام دهد و باعث شود که روز به روز ثروتش بیشتر شود.

احتمالا این را اگر از یک دانشمند و یا تاجر بزرگ بپرسید خیلی سریع و آسان به شما پاسخ می دهد.

اما فراموش نکنید که کمک به دیگر انسان ها نباید هرگز فراموش شود، آن ها از ما انتظاراتی دارند، حتی وقتی خداوند بزرگ نیز این ثروت عظیم را در اختیار ما قرار داده است بر گردن ما مسئولیت هایی قرار داده که باید به طور کاملا دقیق به آن ها عمل کنیم.

همچنین بخوانید: انشا با موضوع اگر یک میز بودم.

نتیجه گیری:

همیشه نباید فراموش کنیم که خداوند بزرگ هر چه بخواهد همان خواهد شد، او می تواند در یک شب و یا در چند ساعت هر چه که داریم را از ما گرفته و ما را به همان حالتی که اول بودیم بازگرداند، یا این که می تواند باعث شود که یک شبه به هر چیزی که می خواهیم برسیم. در قدرت خداوند بزرگ و متعال هیچ محدودیتی وجود ندارد.

شما میتوانید انشاهای خود را به آدرس ایمیل enshasara.ir@gmail.com ارسال کنید تا با نام شما در سایت انشا سرا قرار بگیرد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *