انشا با موضوع دوست داری دنیا چگونه باشد؟

فال روزانه

انشا در مورد دوست داری دنیا چگونه باشد؟

مقدمه

سر آغاز هر نامه نام خداست که بی نام او نامه یکسر خطاست، به نظر من دنیا باید به گونه ای باشد که ما انسان ها بتوانیم هر لحظه آن را با عشق و محبت به دیگران سپری کنیم. من دوست دارم هر چه زودتر جنگ هایی که در سرتاسر جهان است تمام شده و ما آدم ها به جای این درگیری ها به پیشرفت همدیگر کمک کنیم.

بدنه انشا

همه ما دوست داریم دنیا به گونه ای شود که در آن هیچ خطری وجود نداشته باشد، به عنوان مثال کسی نمیرد، سیل و زلزله رخ ندهد و … . همه این چیزهایی که گفتم خیلی درست است اما بهترین دنیا دنیایی است که انسان ها بدون هیچ فریب کاری به یکدیگر احترام می گذراند و از غم و اندوه دور هستند. چون زمانی که ما انسان به هم دیگر احترام بگذاریم و در مسیر خوبی ها قدم برداریم دنیا خود به خود به سمت بهتر شدن می رود، فقط کافیست این موضوع را درک کنیم و از کارهایی که الان می کنیم دست برداریم.

رویای داشتن یک دنیای خوب زیاد سخت نیست فقط اول باید دنیای خودمان را از نظر فردی بسازیم و سپس بر روی اطرافیانمان اثرات خوب و مثبتی بگذاریم. برای این رشد فردی باید هدف گذاری های خوبی بکنیم و همیشه با یاد خدا در راه آن ها قدم برداریم. امیدوارم همه شما دنیای خوبی را برای خودتان بسازید.

همچنین بخوانید: موضوع انشا اگر دانشمند بودید چه چیزی اختراع می کردید؟

نتیجه گیری

این را می دانیم که اختیار دنیا دست ما نیست و همه چیز تحت فرمان خداوند است پس تنها کاری که از دست ما بر می آید این است که به اندیشه های مثبت فکر کنیم و با انجام کارهای خوب سعی کنیم ابتدا دنیای ایده آل خودمان را بسازیم.

شما میتوانید انشاهای خود را به آدرس ایمیل enshasara.ir@gmail.com ارسال کنید تا با نام شما در سایت انشا سرا قرار بگیرد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *