انشا با موضوع بهترین ورزش دنیا از نظر شما چیست؟

فال روزانه

موضوع انشا بهترین ورزش دنیا از نظر شما چیست؟

ورزش کردن خیلی مهم است چون باعث سلامتی بدن ما می شود و خیلی از بیماری ها را درمان می کند.

مثلا کسانی که چاق هستند ممکن است به خاطر اضافه وزن به بیماری های مختلف مثل مشکلات کمر، پا درد، فشار خون بالا، دیابت یا بیماری های قلبی مبتلا شوند در حالی که ورزش کردن باعث کاهش وزن شده و به جلوگیری و درمان این بیماری ها کمک می کند.

من ورزش کردن را خیلی دوست دارم و زنگ ورزش زنگ مورد علاقه من است. بهترین ورزش دنیا برای اکثر پسرها فوتبال است. من واقعا از فوتبال لذت می برم و دوست دارم وقتی بزرگ شدم در یک تیم فوتبال بزرگ بازی کنم.

همچنین بخوانید: انشا درباره رمز موفقیت را در چه می دانید؟

ورزش کردن روی روحیه ما هم تاثیر خوبی دارد و باعث می شود شاد باشیم و ناراحتی و افسردگی را از بین می برد. ورزش کردن فایده های دیگری هم دارد، باعث می شود بدن ما قوی تر شود، مغز ما تقویت شود و همچنین باعث می شود حافظه ما زیاد شده و بهتر درس بخوانیم.

آدم های مختلف به دلایل زیادی ورزش می کنند، مثلا بعضی از آن ها مثل پدر من ورزش می کنند تا تناسب اندام داشته باشند، بعضی ها هم ورزش می کنند تا در مسابقات مدال بگیرند، بسیاری هم به خاطر این که بدن سالمی داشته باشند ورزش می کنند تا کمتر مریض شوند، بعضی ها هم بیمار هستند و پزشک به آن ها گفته با ورزش کردن بهتر می شوند.

با این حال آدم هایی هم هستند که اهل ورزش کردن نیستند، آن ها فکر می کنند چون لاغر هستند یا مثل مادر من از صبح تا شب در خانه مشغول کار هستند نیازی به ورزش ندارند در حالی که ورزش برای بدن همه ما لازم است.

به نظرم با وجود این همه تاثیرات خوبی که ورزش کردن دارد، خوب است در رشته ای که علاقه داریم و بهترین ورزش دنیا برای ما به حساب می آید، فعالیت داشته باشیم؛ تا هم سلامت باشیم و هم پیشرفت کنیم و روحیه بالایی را به دست آوریم.

شما میتوانید انشاهای خود را به آدرس ایمیل enshasara.ir@gmail.com ارسال کنید تا با نام شما در سایت انشا سرا قرار بگیرد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *